Blog marketingowy
Powiększ swoją wiedzę, dzięki naszym wpisom!
Instrukcja tworzenia skutecznych wpisów w WordPress
Każdemu autorowi wpisów w WordPress, zależy na tym, aby strona pozycjonowała się w wyszukiwarce Google. Zauważamy, że większość twórców treści nie posiada odpowiedniej wiedzy, która ułatwiłaby tworzenie treści we właściwy sposób, a przede wszystkim na zaplanowanie jej i efektywne dodanie …
Domena internetowa i budowanie linkowania w celu tworzenia obecności firmy w wyszukiwarce Google
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat domen internetowych i uniknąć błędów często popełnianych przez przedsiębiorców, podczas budowania obecności firmy w Internecie? To bardzo ważne, ponieważ błędy te mają wpływ na bezpieczeństwo transakcji, pozycjonowanie, wizerunek, a także postrzeganie Twojej strony przez …
Google NAP, a pozycjonowanie lokalne firmy w wyszukiwarce Google
Pozycjonowanie lokalne głównie oparte jest o Google NAP. Pomimo że w internecie informacje na ten temat dostępne są od ponad 5 lat, większość firm, z którymi mamy kontakt nie wdrożyła spójności danych twardych. Dlatego jeśli należysz do tego grona, koniecznie …
Sztuka pisania dobrych i przejrzystych treści na stronę dla internautów i wyszukiwarek
Publikując treści na stronie, warto je odpowiednio zoptymalizować pod wymagania wyszukiwarek jak również potencjalnych odbiorców. Tekst musi być odpowiednio sformatowany, aby przyniósł oczekiwany efekt. Nie należy tworzyć długich bloków tekstu. Warto podzielić treść na akapity, nagłówki, śródtytuły, stosować wypunktowania i …
Optymalizacja treści na stronie internetowej pod względem SEO
Właściwa optymalizacja SEO pod kątem wyszukiwarek internetowych jest fundamentem efektywnego pozycjonowania strony internetowej. Jej celem jest przygotowanie witryny tak, by była w stanie uzyskać jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarki. Zobacz, na jakie elementy na stronie internetowej warto zwrócić uwagę, …
Jak GMB połączone jest z innymi produktami Google?
Historia Google My Business sięga 2004 roku. Przez wiele lat pierwotny projekt niesamowicie się zmienił. Obecnie GMB połączone jest z ponad 10 innymi produktami Google. Dla wybranych usług jest jednym z kluczowych filarów, a dla innych rozwiązaniem dostarczającym możliwości. Z …
Zmierz skuteczność profilu GMB dzięki Google Analytics
Zastanawiasz się, czy profil firmy w Google Moja Firma pozyskuje dla Ciebie klientów? Śledź każde kliknięcie dzięki Google Analytics i Google Search Console! Jeśli chcesz weryfikować przejścia na stronę z profilu GMB, musisz podjąć odpowiednie działania. Podając w narzędziach …
Analityka to podstawa działania – Najczęstsze błędy
Od początku działania agencji reklamowej MARKOFANI zauważamy kilka powtarzających się błędów popełnianych przez przedsiębiorców, freelancerów, jak i agencje. Dlatego postanowiliśmy zebrać te błędy i przedstawić je, aby przedsiębiorcy nie powielali tych błędów i nie ponosili często związanych z nimi kosztów. …
Materiały graficzne do Google My Business
Tworzysz materiały graficzne na Facebooka, Instagrama lub Linkedin? Koniecznie musisz zacząć przygotowywać materiały do Google My Business! W profilu firmy masz możliwość dodawania różnych zdjęć, grafik i wideo w wielu miejscach. Google rekomenduje określone rozmiary multimediów, jednak w praktyce …