markofani-realizacje-case-studies-probrows
markofani-realizacje-case-studies-mobile-probrows

PROBROWS

PROBROWS Ilona Sabadash to profesjonalne studio stylizacji brwi, które świadczy usługi dla klientek i organizuje szkolenia stacjonarne dla kursantek.

Dzięki współpracy z MARKOFANI przedsiębiorstwo rozpoczęło oferowanie profesjonalnych kursów wideo online dostępnych przez stronę internetową.

Zakres prac

  • Stworzyliśmy logo,
  • Opracowaliśmy księgę znaku,
  • Dokonaliśmy zakupu i konfiguracji domeny, certyfikatu SSL, hostingu, kont pocztowych,
  • Stworzyliśmy stronę lądowania do sprzedaży kursu,
  • Wdrożyliśmy zautomatyzowaną platformę kursową,
  • Opracowaliśmy, uruchomialiśmy i zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe,
  • Stworzyliśmy certyfikat dla kursantek.

Sprawdź szczegółowy zakres współpracy…

Referencje i efekty współpracy

Potrzebujesz usług marketingowych?

Opis współpracy

Krok 1: Audyt dotychczasowych działań

Prace rozpoczęliśmy od przeprowadzenia audytu dotychczas prowadzonych działań.

Krok 2: Rebranding

Kolejnym krokiem, jaki podjęliśmy w ramach współpracy było odświeżenie brandingu.

Krok 3: Zaprojektowanie nowego wyglądu strony internetowej

Po akceptacji odświeżonego brandingu mogliśmy przystąpić do zaprojektowania nowego wyglądu strony internetowej. Podczas projektowania uwzględniliśmy wytyczne Google co do responsywności (RWD).

Krok 4: Tworzenie treści na stronę

Napisaliśmy treści na stronę mające na celu przedstawienie pełnego zakresu usług. W tym kroku uwzględniliśmy również wybór i obrobienie dostarczonych zdjęć oraz utworzenie rysowanych grafik.

Krok 5: Wdrożenie projektu strony

Po zaakceptowaniu treści, grafiki i projekt strony przystąpiliśmy do wdrożenia. Aby, nie angażować niepotrzebnie klienta, dokonaliśmy zakupu nowej domeny wraz z certyfikatem SSL.

Po wykonaniu strony przystąpiliśmy do jej optymalizacji pod względem wymagań wyszukiwarki Google. Rozpoczęliśmy od odpowiedniej konfiguracji plików .htaccess i robots.txt. Po konfiguracji plików utworzyliśmy na podstrony tagi meta (title i description) oraz ustaliliśmy hierarchię nagłówków. Zadbaliśmy również o strukturę linków wewnętrznych na podstronach. Ostatnim wykonanym przez nas działaniem w tym kroku była optymalizacja strony pod względem prędkości działania.

Krok 6: Podpięcie narzędzi analitycznych i reklamowych

Zakończenie prac na stronie umożliwiło nam podpięcie i skonfigurowanie narzędzi analitycznych i reklamowych.

Dzięki temu możliwe stało się analizowanie, w jaki sposób użytkownicy docierają na stronę oraz jak się na niej zachowują, co pozwala na prowadzenie efektywnych działań reklamowych.

Lista podpiętych narzędzi:

  • Google Tag Manager,
  • Google Analytics,
  • Google Ads,
  • Facebook Pixel.

Krok 7: Konfiguracja kont email

Poza wykonaniem strony internetowej założyliśmy i skonfigurowaliśmy adresy email w domenie.

Pozwoli to na wygodną komunikację z obecnymi i przyszłymi klientami.

Krok 8: Odświeżenie profili w mediach społecznościowych

W ramach współpracy odświeżyliśmy profile w mediach społecznościowych. W zakres prac wchodziła odpowiednia konfiguracja oraz utworzenie treści i grafik.

Lista odświeżonych mediów społecznościowych:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • Google My Business,
  • LinkedIn,
  • YouTube.

Krok 9: Dodatkowe działania marketingowe

Poza działaniami związanymi ze stroną wykonaliśmy dodatkowe działania mające na celu poprawę wizerunku marki.

Działania „do druku”:

  • zrealizowaliśmy informator na temat firmy,
  • opracowaliśmy katalog animacji i atrakcji oraz warsztatów,
  • stworzyliśmy 10 ofert usług,
  • cennik usług,
  • dyplomy dla dzieci,
  • wizytówki,
  • papier firmowy,
  • 12 różnych naklejek,
  • kolorowanki dla dzieci,
  • plan lekcji.

Poza tym:

  • opracowaliśmy projekt pieczątki,
  • wykonaliśmy studyjną sesję zdjęciową pracowników i zdjęcia lokalu,
  • zrealizowaliśmy trzy reportaże z realizacji usług u klientów jak i w lokalu,
  • nagraliśmy dwa filmy promocyjne pokazujące jakość oferowanych usług.

Jesteś zainteresowany współpracą? Skontaktuj się z nami!