

PROBROWS
PROBROWS Ilona Sabadash to profesjonalne studio stylizacji brwi, które świadczy usługi dla klientek i organizuje szkolenia stacjonarne dla kursantek.
Dzięki współpracy z MARKOFANI przedsiębiorstwo rozpoczęło oferowanie profesjonalnych kursów wideo online dostępnych przez stronę internetową.
Zakres prac
- Stworzyliśmy logo,
- Opracowaliśmy księgę znaku,
- Dokonaliśmy zakupu i konfiguracji domeny, certyfikatu SSL, hostingu, kont pocztowych,
- Stworzyliśmy stronę lądowania do sprzedaży kursu,
- Wdrożyliśmy zautomatyzowaną platformę kursową,
- Opracowaliśmy, uruchomialiśmy i zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe,
- Stworzyliśmy certyfikat dla kursantek.
Potrzebujesz usług marketingowych?
Opis współpracy
Krok 1: Audyt dotychczasowych działań
Prace rozpoczęliśmy od przeprowadzenia audytu dotychczas prowadzonych działań.
Krok 2: Rebranding
Kolejnym krokiem, jaki podjęliśmy w ramach współpracy było odświeżenie brandingu.
Krok 3: Zaprojektowanie nowego wyglądu strony internetowej
Po akceptacji odświeżonego brandingu mogliśmy przystąpić do zaprojektowania nowego wyglądu strony internetowej. Podczas projektowania uwzględniliśmy wytyczne Google co do responsywności (RWD).
Krok 4: Tworzenie treści na stronę
Napisaliśmy treści na stronę mające na celu przedstawienie pełnego zakresu usług. W tym kroku uwzględniliśmy również wybór i obrobienie dostarczonych zdjęć oraz utworzenie rysowanych grafik.
Krok 5: Wdrożenie projektu strony
Po zaakceptowaniu treści, grafiki i projekt strony przystąpiliśmy do wdrożenia. Aby, nie angażować niepotrzebnie klienta, dokonaliśmy zakupu nowej domeny wraz z certyfikatem SSL.
Po wykonaniu strony przystąpiliśmy do jej optymalizacji pod względem wymagań wyszukiwarki Google. Rozpoczęliśmy od odpowiedniej konfiguracji plików .htaccess i robots.txt. Po konfiguracji plików utworzyliśmy na podstrony tagi meta (title i description) oraz ustaliliśmy hierarchię nagłówków. Zadbaliśmy również o strukturę linków wewnętrznych na podstronach. Ostatnim wykonanym przez nas działaniem w tym kroku była optymalizacja strony pod względem prędkości działania.
Krok 6: Podpięcie narzędzi analitycznych i reklamowych
Zakończenie prac na stronie umożliwiło nam podpięcie i skonfigurowanie narzędzi analitycznych i reklamowych.
Dzięki temu możliwe stało się analizowanie, w jaki sposób użytkownicy docierają na stronę oraz jak się na niej zachowują, co pozwala na prowadzenie efektywnych działań reklamowych.
Lista podpiętych narzędzi:
- Google Tag Manager,
- Google Analytics,
- Google Ads,
- Facebook Pixel.
Krok 7: Konfiguracja kont email
Poza wykonaniem strony internetowej założyliśmy i skonfigurowaliśmy adresy email w domenie.
Pozwoli to na wygodną komunikację z obecnymi i przyszłymi klientami.
Krok 8: Odświeżenie profili w mediach społecznościowych
W ramach współpracy odświeżyliśmy profile w mediach społecznościowych. W zakres prac wchodziła odpowiednia konfiguracja oraz utworzenie treści i grafik.
Lista odświeżonych mediów społecznościowych:
- Facebook,
- Instagram,
- Google My Business,
- LinkedIn,
- YouTube.
Krok 9: Dodatkowe działania marketingowe
Poza działaniami związanymi ze stroną wykonaliśmy dodatkowe działania mające na celu poprawę wizerunku marki.
Działania „do druku”:
- zrealizowaliśmy informator na temat firmy,
- opracowaliśmy katalog animacji i atrakcji oraz warsztatów,
- stworzyliśmy 10 ofert usług,
- cennik usług,
- dyplomy dla dzieci,
- wizytówki,
- papier firmowy,
- 12 różnych naklejek,
- kolorowanki dla dzieci,
- plan lekcji.
Poza tym:
- opracowaliśmy projekt pieczątki,
- wykonaliśmy studyjną sesję zdjęciową pracowników i zdjęcia lokalu,
- zrealizowaliśmy trzy reportaże z realizacji usług u klientów jak i w lokalu,
- nagraliśmy dwa filmy promocyjne pokazujące jakość oferowanych usług.