Poświęć kilka minut, a dowiesz się, dlaczego w kampaniach reklamowych trzeba uwzględnić działania od zainteresowania internauty ofertą po wiadomość z podziękowaniem za zakup, która może dostarczyć Ci jeszcze więcej pieniędzy!
Poniżej znajdziesz informacje, jakie działania możemy dla Ciebie podjąć w ramach naszej współpracy. Jest to zestaw podstawowych usług. Skontaktuj się z nami, aby poznać ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Wdrożenie lub sprawdzenie poprawności wpięcia i konfiguracji narzędzi analitycznych oraz rekonfiguracja w przypadku wykrycia błędów.
Wdrożenie lub sprawdzenie poprawności wpięcia i konfiguracji systemów reklamowych oraz rekonfiguracja w przypadku wykrycia błędów.
Realizacja reklam na zasięg, ruch, aktywność, konwersję/sprzedaż.
Opracowanie reklam tekstowych w wyszukiwarce Google
ETAP I
ETAP II
Pozyskujemy klientów, którzy przenoszą do nas swoje działania reklamowe, dlatego mamy okazję oceniać działania innych i uczyć się na ich błędach. Pomimo że wiedzy w internecie na temat reklam jest dużo, zauważamy podstawowe błędy w przejmowanych kampaniach.
Powoduje to wyklikiwanie budżetu i sztuczne poprawianie statystyk kampanii reklamowej. Jeśli klient ma świadomość Twojej firmy i jej szuka po wpisaniu nazwy, powinien wyświetlić się Profil Firmy w Google oraz Twoja strona w organicznych wynikach wyszukiwania.
Wszystkie reklamy w jednym worku, a także ciągła modyfikacja reklam sprzed roku, czy dwóch, co uniemożliwia kontrolowanie skuteczności i prawidłowego prowadzenia działań reklamowych.
Informacje zebrane w systemie reklamowym nie są wystarczające do oceny jakości podjętych działań. Często firmy zasłaniają się, mówiąc: “Mieliśmy zrobić kampanię reklamową i ją zrobiliśmy. Kampania jest efektywna, bo dostarcza ruch na stronę.” i co z tego, skoro Ty potrzebujesz klientów, a nie użytkowników na swojej stronie, a bez prawidłowo skonfigurowanej analityki internetowej nie wiemy, czy użytkownik wykonał oczekiwane przez nas zadanie.
Uruchomione kampanie zostają pozostawione bez nadzoru osoby posiadającej doświadczenie. Przykładowo w kampanii w branży nieruchomości budżet wyklikiwał się na słowa kluczowe, które nie były powiązane z oferowanymi usługami — “Jak sprzedać dom w Sims 3”. Analiza efektywności systemu reklamowego i stron internetowych na które kierowany jest ruch jest kluczowym działaniem podczas prowadzenia kampanii reklamowych.
Skontaktuj się z nami. Konsultacje z naszymi ekspertami są bezpłatne.
Przejdź na stronę o nas, aby poznać nas lepiej — O nas.
MARKOFANI — Agencja Reklamowa z Rzeszowa.
Tworzymy strony i sklepy internetowe. Realizujemy lejki sprzedażowe, reklamy w Google, na Facebooku, Instagramie i TikTok’u wraz z remarketingiem i pełną analityką internetową.
Prowadzimy pełną optymalizację SEO stron i sklepów internetowych. Wykonujemy całościowy branding i rebranding firm. A Google, Facebook, Instagram, YouTube nie mają przed nami żadnych tajemnic.