Strona odgrywa bardzo ważną rolę w strategii obecności marki na rynku.
Umiejętne działania umożliwiają skuteczne pozyskiwanie odpowiednich użytkowników, których strona zmienia w klientów. Dlatego tworząc stronę, skupiamy się na potencjalnych odbiorcach!
Mobile Friendly i RWD od 5 lat są kluczowymi trendami w projektowaniu i wdrażaniu stron internetowych
Odpowiednie treści zorientowane na potrzeby i oczekiwania użytkowników doprowadzają do konwersji na stronie
Zbudowanie świadomości, wzbudzenie potrzeby zakupu produktu lub usługi, zdobycie danych kontaktowych, sprzedaż — to główne cele stron internetowych
Konieczne jest, aby strona była zgodna z założeniami Google E-A-T, które określają czynniki wpływające na ocenę jakości strony, a także dostarczała efektów i mierzyła cele, które chcesz osiągnąć.
Treści odpowiedniej długości, zawierające słowa kluczowe, które będą odpowiadać na wyszukiwania użytkowników w wyszukiwarce Google.
Kampanie reklamowe z zestawami reklam dostosowanymi do odbiorców oraz atrakcyjne landing page, osiągają wysoki zwrot z inwestycji.
Zapewnienie szybkiego działania na urządzeniach odbiorców, poprzez osiągnięcie jak najlepszego wyniku w teście Google Core Web Vitals.
Przemyślany wygląd strony (UI), który dostarczy pozytywne odczucia (UX) podczas korzystania z niej na różnych urządzeniach.
Narzędzia umożliwiające sprawdzanie skąd i ilu użytkowników odwiedza stronę oraz czy realizują cel, na którym Ci zależy.
W zależności od celu, który chcesz osiągnąć, musimy wybrać typ strony internetowej i zaplanować jej realizację. Dostosowanie strony do zamierzeń jest niesamowicie ważne, aby móc skutecznie działać.
Standardowa strona internetowa zbudowana jest z kilku podstron, na których znajdują się wartościowe informacje. W firmowej witrynie najczęściej znajdują się takie podstrony jak: Usługi, Oferta, Portfolio, Blog, O nas, Kontakt, Umów wizytę.
Dla kogo? Przedsiębiorstw, freelancerów, marek osobistych, które prowadzą stabilny biznes, wiedzą, co i komu oferują oraz potrzebują przedstawić swoją ofertę potencjalnym klientom, a także partnerom.
Strona tego typu dobrze się pozycjonuje, ale wymaga pracy w przygotowaniu odpowiednich materiałów i nakładu finansowego.
Strona internetowa składająca się tylko z jednej strony, na której umieszczone są kluczowe informacje dla użytkownika, aby odbiorca mógł się szybko zapoznać z firmą i jej ofertą.
Dla kogo? Głównie dla małych lokalnych firm i początkujących przedsiębiorców, którzy oferują produkty i usługi dobrze znane klientom. Strona ma charakter informacyjny.
Strona tego typu słabo pozycjonuje się w wyszukiwarce, ale nie wymaga dużej inwestycji i pracy w przygotowaniu odpowiednich materiałów.
Najczęściej strona sprzedażowa lub do pozyskiwania leadów, która ma jasno określony cel i zadanie dla użytkownika.
Dla kogo? Dla osób, które chcą skutecznie sprzedawać produkty i usługi lub pozyskiwać dane potencjalnych klientów.
Strona tego typu charakteryzuje się dużą efektywnością w realizacji celu. Zazwyczaj jest wykorzystywana do kampanii reklamowych i działań w mediach społecznościowych.
Strona internetowa, składająca się z wielu podstron, która skupia się na konkretnym produkcie lub usłudze. Może to być platforma kursowa, strona konkursowa, strona przedstawiająca wybraną kategorię produktów.
Dla kogo? Dla firm chcących podjąć skuteczne działania ze ściśle określonym celem, który ma zrealizować użytkownik.
Strony tego typu pomaga podjąć działania bez rozpraszania odbiorcy pełną ofertą firmy, dlatego angażuje użytkownika i osiąga oczekiwane przez przedsiębiorstwo cele.
Sklep internetowy umożliwiający sprzedawanie produktów fizycznych, wirtualnych jak i usług. Zazwyczaj posiada rozbudowaną strukturę stron, budując poczucie bezpieczeństwa i słuszności zakupu.
Dla kogo? Firm potrzebujących generować sprzedaż w internecie.
Sklep internetowy umożliwia szybki, wygodny zakup dla użytkownika i automatyzację procesu obsługi klienta. Wymaga dużego zaangażowania i uwagi na etapie tworzenia, utrzymania i rozwoju.
Najpopularniejszy CMS na świecie
Dbałość o właściwe wyświetlanie
Stworzenie wartościowych treści SEO
Zapewnienie poprawności działania
Atrakcyjny wygląd dla klientów
Wdrożenie odpowiednich rozwiązań
Umożliwienie wygodnego kontaktu
Zadbanie o odpowiednie skrzynki
Wdrożenie na stronę właściwej mapy
Właściwe wdrożenie narzędzi
Wsparcie w zakupie i konfiguracji
Newsletter, płatności, kurierzy itp.
Realizując stronę internetową mamy na uwadze jej miejsce w strategii marketingowej tak, aby wspierała proces pozyskiwania klientów.
Każda strona przechodzi przez proces UX/UI, dzięki czemu strony posiadają odpowiednie treści, są przejrzyste i wygodne w użytkowaniu na różnych urządzeniach.
Strony są szybkie, responsywne, pozycjonują się w wynikach wyszukiwania i osiągają odpowiedni współczynnik konwersji z ruchu organicznego, jak i kampanii reklamowych.
Dodanie bloga, platformy kursowej, newslettera, sprzedaży produktów, czy usług to żaden problem dla stworzonych przez nas stron internetowych.
Lat na rynku usług marketingowych
MARKOFANI powstało w 2010 roku, ale pierwsze działania marketingowe były już podejmowane w 2005 r.
Osób w zespole MARKOFANI
Wiedza, doświadczenie i współpraca to dla nas kluczowe wartości podczas realizacji projektów
Stworzonych stron internetowych
Sprzedażowych, informacynych, blogów, sklepów internetowych i platform kursowych
Narzędzi marketingowych
Analityka, hipotezy i weryfikacja to działania, dzięki którym jesteśmy w stanie dostarczać efekty
Analizujemy Twoją ofertę dla określonych grup odbiorców oraz oczekiwania klientów
Sprawdzamy obecną konkurencję i prowadzone przez nią działania
Opracowujemy audyty, przeglądamy strony referencyjne i przygotowujemy zakres strony
Tworzymy makietę (UX) z treściami, którą zamieniamy w projekt graficzny (UI)
Tworzymy stronę internetową na podstawie zatwierdzonego projektu graficznego
Tworzymy stronę internetową, testujemy i optymalizujemy pod wymagania Google
MARKOFANI — Agencja Reklamowa z Rzeszowa.
Tworzymy strony i sklepy internetowe. Realizujemy lejki sprzedażowe, reklamy w Google, na Facebooku, Instagramie i TikTok’u wraz z remarketingiem i pełną analityką internetową.
Prowadzimy pełną optymalizację SEO stron i sklepów internetowych. Wykonujemy całościowy branding i rebranding firm. A Google, Facebook, Instagram, YouTube nie mają przed nami żadnych tajemnic.