Czym jest usługa
Przygotujemy dla Ciebie analizę wybranego kanału: strony internetowej, sklepu internetowego, social media: Facebook, Instagram, TripAdvisor, …, obecności Twojej firmy w wyszukiwarce Google, działań marketingowych agencji realizującej marketing dla Twojej firmy.
Jeżeli:
– Zastanawiasz się, dlaczego na Twoją stronę wchodzi mało osób?
– Chcesz sprawdzić rzetelność wykonanego dla Ciebie zlecenia?
– Myślisz o poprawie wizerunku firmy i nie wiesz, od czego zacząć?
To ta usługa jest dla Ciebie.
Co robimy
Przeprowadzamy audyty:
- Obecności firmy w wyszukiwarce Google,
- Obecności firmy w mediach społecznościowych,
- SEO stron i sklepów,
- UX/UI stron i sklepów,
- Działań w systemach reklamowych Facebook i Google,
- Brandingu.
Dla:
- Stron internetowych,
- Sklepów internetowych,
- Profili Google Moja Firma,
- Profili w mediach społecznościowych.
Dzięki naszemu audytowi zweryfikujesz podjęte do tej pory działania i rzetelność wykonywanych usług przez podwykonawców. Po audycie otrzymasz zestawienie, w którym wskazujemy elementy, które należy niezwłocznie poprawić, a także listę z elementami, na które trzeba zwrócić uwagę.
Czego nie robimy
- Audytów, których celem jest bycie dowodem w sprawach sądowych.
Dla kogo jest przeznaczona dana usługa
- Dla firm prowadzących działania reklamowe, które chcą sprawdzić, czy można poprawić wyniki.
- Dla sklepów online, które chcą sprzedawać więcej tym samym kosztem.
- Dla firm, które chcą zwiększyć ruch na stronie i pozyskiwać więcej kontaktów do klientów.
Jak wygląda realizacja usługi
- Umawiamy się na spotkanie, na którym określamy jakie obszary marketingu mamy zaudytować.
- Opracowujemy zakres i wyceniamy wykonanie audytu.
- Po akceptacji wyceny pozyskujemy niezbędne dostępy.
- Dokonujemy audytu wybranych obszarów.
- Tworzymy raport zawierający elementy do poprawy razem z propozycją rozwiązań.
Cena zależy od
- Rodzaju audytu,
- Ilości obszarów do sprawdzenia.