Z artykułu dowiesz się:
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Specjalista ds. Marketingu Omnichannel. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Google Moja Firma to nowa strona główna Twojej firmy

Zadbaj o profil Twojej firmy w Google Moja Firma

Od ponad roku w internecie wielu influencerów z całego świata mówi “Google My Business is your new home page”. I tak się dzieje! Internauci, szukając firm, usług, produktów, najpierw, często o tym nawet nie wiedząc, sprawdzają profile GMB, a następnie wykonują drugi krok, którym jest przejście na stronę internetową, telefon, włączenie nawigacji, czy sprawdzenie lokalizacji obiektu na mapie.

Dostarcz klientom niezbędnych informacji

Jeśli w odpowiedni sposób zadbasz o profil firmy w Google, dostarczysz potencjalnym klientom wszystkich niezbędnych informacji. Dlatego tak ważne jest prowadzenie profilu i ciągłe jego aktualizowanie. Koniecznie musisz umieścić GMB obok Instagrama, oraz Facebooka i rozpocząć działania marketingowe.

Zyskaj wysokie pozycje Twojego profilu w Google

Pamiętaj, że jeśli szukamy firm, produktów lub usług to robimy to właśnie w Google, a nie w mediach społecznościowych. Każde wyszukiwanie prowadzi do prezentacji pełnego profilu firmy lub profili wielu firm odpowiadających zapytaniu tzw. 3PACK’u. Pozycja Twojego profilu zależy od tego, jak jest prowadzony oraz jakie jest zaangażowanie użytkowników Google w dany profil – oceny, opinie, zdjęcia, wideo.

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)