Zadbaj o profil Twojej firmy w Google Moja Firma
Od ponad roku w internecie wielu influencerów z całego świata mówi “Google My Business is your new home page”. I tak się dzieje! Internauci, szukając firm, usług, produktów, najpierw, często o tym nawet nie wiedząc, sprawdzają profile GMB, a następnie wykonują drugi krok, którym jest przejście na stronę internetową, telefon, włączenie nawigacji, czy sprawdzenie lokalizacji obiektu na mapie.
Dostarcz klientom niezbędnych informacji
Jeśli w odpowiedni sposób zadbasz o profil firmy w Google, dostarczysz potencjalnym klientom wszystkich niezbędnych informacji. Dlatego tak ważne jest prowadzenie profilu i ciągłe jego aktualizowanie. Koniecznie musisz umieścić GMB obok Instagrama, oraz Facebooka i rozpocząć działania marketingowe.
Zyskaj wysokie pozycje Twojego profilu w Google
Pamiętaj, że jeśli szukamy firm, produktów lub usług to robimy to właśnie w Google, a nie w mediach społecznościowych. Każde wyszukiwanie prowadzi do prezentacji pełnego profilu firmy lub profili wielu firm odpowiadających zapytaniu tzw. 3PACK’u. Pozycja Twojego profilu zależy od tego, jak jest prowadzony oraz jakie jest zaangażowanie użytkowników Google w dany profil – oceny, opinie, zdjęcia, wideo.