Z artykułu dowiesz się:
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Specjalista ds. Marketingu Omnichannel. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Udostępnianie Profilu Firmy w Google (wizytówki) pracownikom agencji

MARKOFANI jest Partnerem Google i w profesjonalny sposób obsługuje Profile Firm w Google. W związku z tym udostępnianie profilu agencji odbywa się w inny sposób niż zwykłym użytkownikom. Dostęp otrzymujemy jako autoryzowana agencja, a nie poszczególni pracownicy. Jest to dużo bardziej wygodne i bezpieczne dla obydwu stron.

Poniżej znajduje się instrukcja jak nadać nam dostępy do Profilu Firmy w Google:

1. Zaloguj się na konto Gmail, do którego przypisany jest profil. Musisz być właścicielem profilu i mieć status głównego właściciela lub właściciela.

2. Znajdź profil firmy w wyszukiwarce Google.

3. Kliknij trzy kropki z prawej strony u góry i wybierz “Ustawienia profilu firmy”

4. Wybierz “Użytkownicy i dostęp”.

5. Kliknij “Dodaj”.

6. W polu adres e-mail zamiast adresu poczty elektronicznej podaj kod agencji “5732383760“.

7. Wyświetli się podpowiedź jak poniżej. Należy wybrać pozycję “MARKOFANI (Power GMB)”.

Następnie w sekcji dostęp wybierz “Właściciel”. Pracownicy agencji potrzebują dostęp na tym poziomie, aby móc wprowadzić niezbędne zmiany i połączyć profil z innymi narzędziami. Jest to bezpieczne rozwiązanie, ponieważ Ty jesteś głównym właścicielem, a osoba mająca poziom dostępu na poziomie właściciel, nie jest w stanie usunąć Cię z konta.

Z nami Twój Profil Firmy w Google będzie zadbany i bezpieczny.

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Adres strony internetowej

Budowanie obecności firmy w internecie zaczyna się od domeny internetowej, dzięki której powstają adresy URL poszczególnych stron. Poza stroną główną, na którą kieruje domena, każda strona znajdująca się na serwerze, musi posiadać swój unikalny adres

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)