...
Z artykułu dowiesz się:
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Marketing Manager. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Lokalni Przewodnicy – kim są i w czym mogą pomóc?

Kim są Lokalni Przewodnicy?

Zastanawiasz się, co w Google Moja Firma znaczy powiadomienie „1 aktualizacja”? Oznacza to, że ktoś wprowadził zmiany w profilu firmy, którym zarządzasz.

Dzieje się tak za sprawą Lokalnych Przewodników, którzy tworzą globalną społeczność odkrywców. Jej zadaniem jest dodawanie i edytowanie treści w profilach firm, aby pomagać potencjalnym klientom w podjęciu decyzji, dokąd się wybrać, co robić, co zjeść, czy wypić.

Mają oni możliwość edytowania miejsc, a także weryfikowania informacji w Mapach Google,  co za tym idzie w profilach Google My Business. Mogą wystawiać oceny, opinie, udostępniać zdjęcia, nagrania wideo, dodawać pytania, a także na nie odpowiadać.

Dzięki tym możliwościom miliony osób na całym świecie korzystają z  informacji, które UWIARYGADNIAJĄ FIRMY W OCZACH KLIENTÓW.

Wszystkie te działania mają na celu umożliwienie lepszego zapoznania się z firmą i ułatwienie podjęcia decyzji, który obiekt wybrać jeśli np. Internauta chce zjeść smaczny posiłek w wybranym mieście.

Jak ważne są opinie klientów?

Dlatego tak ważne jest, żeby prosić klientów o dodanie oceny, opinii, zdjęć jak i nagrań wideo. Dzięki nim profil obiektu zawiera informacje cenne dla potencjalnych klientów. Dodawane informacje przez LP ułatwią pozycjonowanie i pomagają skutecznie prześcignąć konkurencję.

Prawda jest taka, że prędzej czy później otrzymasz ocenę z jedną gwiazdką. To tylko kwestia czasu, ponieważ klienci mają różne gusta i oczekiwania. Dlatego ważne jest, aby zadbać o jak największą ilość pozytywnych opinii, aby błędnie lub złośliwie wystawione oceny i opinie nie wpłynęły na ogólne postrzeganie obiektu.

Jeśli kiedykolwiek oceniłeś dowolny obiekt w Mapach Google lub wyszukiwarce Google jesteś użytkownikiem Google. Jeśli chcesz stać się Lokalnym Przewodnikiem, musisz wyrazić na to chęć, przystępując do programu na stronie maps.google.com/localguides.

PAMIĘTAJ: Nigdy nie oceniaj miejsc, którymi zarządzasz. Nie dodawaj też negatywnych opinii konkurencji. Zakładanie wielu kont Gmail i dodawanie opinii we własnej wizytówce też nie ma sensu – opinie zostaną prędzej czy później usunięte!

Powiązane wpisy

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej
Strony internetowe

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej — to pytanie często zadają przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć działalność w Internecie. Koszt utrzymania strony internetowej głównie zależy od technologii użytej do jej stworzenia. Obecnie najpopularniejsze rozwiązania to CMS open-source

Ile kosztuje prowadzenie social media (Instagram + Facebook) przez agencję marketingową
Media społecznościowe

Ile kosztuje prowadzenie social media

Ile kosztuje prowadzenie social media to temat, wokół którego jest wiele mitów. Dlatego postaram Ci się pokazać, ile kosztuje prowadzenie Instagrama i Facebooka na przykładzie naszych realizacji, skąd ta cena wynika i co nasi klienci

Podpinanie karty płatniczej na koncie Google Ads

W celu uruchomienia reklam w systemie Google Ads konieczne jest podpięcie karty płatniczej. Ze względów bezpieczeństwa czynność tą musi wykonać klient. Aby podpiąć kartę kredytową lub debetową należy zrealizować poniższe kroki. 1. Przyjmij zaproszenie do

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Porozmawiaj z nami!

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)

Spraw, by Twoja strona zarabiała
Pobierz checklistę dobrze zrobionej strony internetowej i codziennie zdobywaj klientów
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.