...
Z tego artykułu dowiesz się:
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Marketing Manager. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Czy można usunąć profil Google My Business?

Z tego artykułu dowiesz się:

W działaniach marketingowych nie możesz pominąć prowadzenia profilu firmy w Google Moja Firma, ponieważ:

  1. profilu nie usuniesz, a jeśli to zrobisz, Lokalni Przewodnicy przywrócą go do życia,
  2. bez GMB Twoja firma “nie” będzie widoczna w Mapach Google,
  3. klienci będą postrzegać Twoją firmę jako mało wiarygodną,
  4. przegrasz z konkurencją w pozycjonowaniu lokalnym,
  5. Twoi obecni i potencjalni klienci mogą przejść do konkurencji!

Każdemu przedsiębiorcy zależy, żeby dotrzeć z ofertą do jak największej ilości odbiorców, a także ułatwić potencjalnym klientom bezproblemowe skontaktowanie się i dotarcie do firmy.

Google wykorzystując swoją pozycję i udostępnione rozwiązania, z których na co dzień korzystamy, zmusza przedsiębiorców do przejmowania, zakładania i zarządzania profilami firm w GMB.

Google My Business staje się podstawowym narzędziem do komunikacji z internautami, którzy szukają produktów, usług i firm przez wyszukiwarkę Google. To właśnie dzięki profilowi upraszcza się ścieżka kontaktu z klientem.

DLATEGO!

Chcesz czy nie, musisz poświęcić czas i podjąć działania w Google Moja Firma. Jeśli jeszcze nie wierzysz w moc tego narzędzia, zaloguj się do profilu firmy i przejdź do zakładki statystyki. 

Na górze tuż pod słowami kluczowymi znajdziesz informacje, mówiące jak klienci znajdują Twoją wizytówkę. Sprawdź, jaki masz wynik i ile osób:

  • zetknęło się z wizytówką Twojej firmy, wyszukując nazwę lub adres firmy (dlatego tak ważne jest Google NAP),
  • odkryło firmę, szukając produktów lub usług (np. wpisując sklep zoologiczny),
  • trafiło na Twoją firmę, szukając konkurencji (imponujący wynik uzyskasz, gdy znajdziesz się w 3PACKu).

Jeśli firma jest młoda lub profil jest zaniedbany, wyniki mogą być mało atrakcyjne. Nie zrażaj się tym. Doprowadź profil do ładu i składu, a szybko zobaczysz, że wyniki urosną w imponujący sposób.

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Usługi, audyty, doradztwo

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)

Spraw, by Twoja strona zarabiała
Pobierz listę działań prowadzących do skutecznego pozyskiwania klientów za pomocą strony
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.