Efektywnie pozyskaj obserwatorów profilu firmy w Google Moja Firma
Utwórz ofertę powitalną i zaskocz internautów!
W wizytówce firmy w Google Moja Firma masz możliwość tworzenia różnych wpisów, takich jak: Stan w związku z COVID-19, Nowość, Wydarzenie, Oferta, Oferta powitalna.
W zależności od tego, jaką prowadzisz firmę, jakie określono kategorie, a także jak często odwiedzasz wizytówkę i jak dynamiczne działania prowadzisz, możesz otrzymywać różne możliwości wpisów.
Sprawdź, jak przygotować ofertę
Żeby dodać ofertę, musisz przygotować:
- atrakcyjną grafikę 1:1,
- nazwę oferty,
- opis oferty,
- kupon kodu,
- warunki skorzystania,
- adres Landing Page, na której użytkownik będzie kontynuował przygodę z Twoją marką.
Nie musisz podawać wszystkich powyższych informacji, ale pamiętaj, że zależy Ci na jakości i zaufaniu internautów do Twojej firmy.
Pole “Kod kuponu” warto wykorzystać w kreatywny sposób, aby zachęcało do skorzystania z oferty.
Oferta wyświetla się obserwatorom i jest dostępna przez 2 tygodnie od rozpoczęcia obserwowania. Obecnie w większości profilów nie można zmienić tego zakresu, ale spotykam profile, które mają taką możliwość. Problem tkwi w tym, że to nie działa!
Po dodaniu oferty zauważysz niedoskonałości produktu w postaci nieprzetłumaczonych treści, braku wyświetlania wprowadzonych informacji itp.
Nie zrażaj się tym, ponieważ GMB jest nowością! Najpierw POI, później wizytówki, a teraz profile – od 3 lat GMB nieustannie rozwija się, dodając nowe możliwości podnoszące efektywność działań.
Jeśli zaczniesz teraz to za pół roku/rok będziesz gotowy do działania na większą skalę, gdy Twoja konkurencja dopiero będzie się uczyć jak funkcjonować w Google My Business.
Dodaj ofertę powitalną!
Pamiętaj dodanie oferty powitalnej to jeden z najlepszych sposobów na zachęcenie internautów do obserwowania profilu.
Jednak, żeby to zadziałało, musisz posiadać prawidłowo skonfigurowany i estetyczny profil. Źle przygotowany profil może być barierą dla użytkownika, odciągającą od kliknięcia magicznego przycisku “Obserwuj”.
Jeśli potrzebujesz profesjonalny profil i wizerunek firmy w Google, kliknij link w moim BIO, a odkryjesz nowe możliwości marketingu.