...

Kliknij, aby dowiedzieć się, jak pomoże Ci odnieść sukces!

Spis treści
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Marketing Manager. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Jak pozyskiwać obserwatorów profilu firmy w GMB?

Z tego artykułu dowiesz się:

Efektywnie pozyskaj obserwatorów profilu firmy w Google Moja Firma

Utwórz ofertę powitalną i zaskocz internautów!

W wizytówce firmy w Google Moja Firma masz możliwość tworzenia różnych wpisów, takich jak: Stan w związku z COVID-19, Nowość, Wydarzenie, Oferta, Oferta powitalna. 

W zależności od tego, jaką prowadzisz firmę, jakie określono kategorie, a także jak często odwiedzasz wizytówkę i jak dynamiczne działania prowadzisz, możesz otrzymywać różne możliwości wpisów.

Sprawdź, jak przygotować ofertę

Żeby dodać ofertę, musisz przygotować:

  • atrakcyjną grafikę 1:1,
  • nazwę oferty,
  • opis oferty,
  • kupon kodu,
  • warunki skorzystania,
  • adres Landing Page, na której użytkownik będzie kontynuował przygodę z Twoją marką.

Nie musisz podawać wszystkich powyższych informacji, ale pamiętaj, że zależy Ci na jakości i zaufaniu internautów do Twojej firmy.

Pole “Kod kuponu” warto wykorzystać w kreatywny sposób, aby zachęcało do skorzystania z oferty.

Oferta wyświetla się obserwatorom i jest dostępna przez 2 tygodnie od rozpoczęcia obserwowania. Obecnie w większości profilów nie można zmienić tego zakresu, ale spotykam profile, które mają taką możliwość. Problem tkwi w tym, że to nie działa!

Po dodaniu oferty zauważysz niedoskonałości produktu w postaci nieprzetłumaczonych treści, braku wyświetlania wprowadzonych informacji itp.

Nie zrażaj się tym, ponieważ GMB jest nowością! Najpierw POI, później wizytówki, a teraz profile – od 3 lat GMB nieustannie rozwija się, dodając nowe możliwości podnoszące efektywność działań.

Jeśli zaczniesz teraz to za pół roku/rok będziesz gotowy do działania na większą skalę, gdy Twoja konkurencja dopiero będzie się uczyć jak funkcjonować w Google My Business.

Dodaj ofertę powitalną!

Pamiętaj dodanie oferty powitalnej to jeden z najlepszych sposobów na zachęcenie internautów do obserwowania profilu.

Jednak, żeby to zadziałało, musisz posiadać prawidłowo skonfigurowany i estetyczny profil. Źle przygotowany profil może być barierą dla użytkownika, odciągającą od kliknięcia magicznego przycisku “Obserwuj”.

Jeśli potrzebujesz profesjonalny profil i wizerunek firmy w Google, kliknij link w moim BIO, a odkryjesz nowe możliwości marketingu.

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Usługi, audyty, doradztwo

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)

Masz pytania?

Śmiało pytaj o to, co chodzi Ci po głowie

Spraw, by Twoja strona zarabiała
Pobierz listę działań prowadzących do skutecznego pozyskiwania klientów za pomocą strony.
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.