...

Kliknij, aby dowiedzieć się, jak pomoże Ci odnieść sukces!

Spis treści
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Marketing Manager. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Dlaczego warto prowadzić profil firmy w GMB?

Z tego artykułu dowiesz się:

Prowadzisz restaurację, pizzerię, kawiarnię, cukiernię?

Twoi potencjalni klienci czytają opinie i oglądają zdjęcia dodane w profilu Google Moja Firma! Na podstawie oceny, komentarzy i zdjęć klientów podejmują decyzję, z usług której firmy skorzystać.

W 72% internauci robią to w GMB, a nie na Facebooku czy Instagramie! Dlatego koniecznie musisz prowadzić profil Google My Business, bo to właśnie dzięki niemu masz szansę znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Sprawdź, czy wyświetlasz się w Google

ZRÓB TEST: Wpisz w wyszukiwarce Google np. “najlepsza pizza w Rzeszowie”, a się zdziwisz! Google wyświetla wyniki m.in. na podstawie zawartości strony internetowej, opinii klientów, informacji dodanych w profilu GMB.

Dlatego, jeśli prowadzisz obiekt z branży HoReCa, koniecznie musisz:

  1. zadbać o spójność informacji na stronie internetowej i w wizytówce – tak musisz posiadać stronę z odpowiednimi treściami SEO, bo to klucz do sukcesu w pozycjonowaniu lokalnym,
  2. prowadzić regularnie profil GMB i nieustannie go optymalizować – wpisy, odpowiedzi na opinie, pytania, wiadomości mają znaczenie,
  3. trzymać się zasad Google i analizować działania konkurencji, bo każdy chce być jak najwyżej w rankingu, a najlepiej w 3 PACKu, więc konkurencja nie śpi!

Teraz zrób kolejny test!

Wpisz w przeglądarce w pasku adresu “g.page” i sprawdź co dzieje się w Twoim profilu. W pierwszej kolejności zadbaj o NAP, kategorię podstawową i dodatkowe oraz komentarze!

Pamiętaj, Lokalni Przewodnicy, mieszkańcy, KONKURENCJA mają wpływ na Twój profil w GMB. Musisz być czujny!

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Usługi, audyty, doradztwo

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)

Masz pytania?

Śmiało pytaj o to, co chodzi Ci po głowie

Spraw, by Twoja strona zarabiała
Pobierz listę działań prowadzących do skutecznego pozyskiwania klientów za pomocą strony.
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.