...
Z tego artykułu dowiesz się:
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Marketing Manager. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Obserwuj wygodnie konkurencję dzięki kolekcjom Google

Z tego artykułu dowiesz się:

Kontroluj działania konkurencji w Google

Chcesz skutecznie kontrolować, jak Twoja konkurencja radzi sobie z promocją restauracji w Google? Wszystkie interesujące Cię profile firm możesz zebrać w jednym miejscu; dzięki kolekcjom Google, które pozwolą Ci one tworzyć dowolne listy

Obiekty konkurencyjne, miejsca, które lubisz, a może te, które chcesz odwiedzić?

Jak je dodać do kolekcji? To proste! Przeglądając profile firm w Mapach Google, wystarczy, że dodasz wybrane profile do dowolnej listy. Uwaga, tworzenie kolekcji działa tylko w Google Maps – aplikacji mobilnej, jak i wersji dostępnej przez przeglądarkę.

Zarządzaj kolekcjami Google

Stworzonymi kolekcjami możesz zarządzać, odwiedzając stronę google.pl/save.

Jeśli chcesz oszczędzić czas, koniecznie sprawdź listę najpopularniejszych restauracji w Rzeszowie: google.com/collections/s/list/acDUvIVXQbGMPcR7DKxqeQ/L3IEEfz6UNc

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Usługi, audyty, doradztwo

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)

Spraw, by Twoja strona zarabiała
Pobierz listę działań prowadzących do skutecznego pozyskiwania klientów za pomocą strony
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.