Z artykułu dowiesz się:
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Specjalista ds. Marketingu Omnichannel. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Obserwuj wygodnie konkurencję dzięki kolekcjom Google

Kontroluj działania konkurencji w Google

Chcesz skutecznie kontrolować, jak Twoja konkurencja radzi sobie z promocją restauracji w Google? Wszystkie interesujące Cię profile firm możesz zebrać w jednym miejscu; dzięki kolekcjom Google, które pozwolą Ci one tworzyć dowolne listy

Obiekty konkurencyjne, miejsca, które lubisz, a może te, które chcesz odwiedzić?

Jak je dodać do kolekcji? To proste! Przeglądając profile firm w Mapach Google, wystarczy, że dodasz wybrane profile do dowolnej listy. Uwaga, tworzenie kolekcji działa tylko w Google Maps – aplikacji mobilnej, jak i wersji dostępnej przez przeglądarkę.

Zarządzaj kolekcjami Google

Stworzonymi kolekcjami możesz zarządzać, odwiedzając stronę google.pl/save.

Jeśli chcesz oszczędzić czas, koniecznie sprawdź listę najpopularniejszych restauracji w Rzeszowie: google.com/collections/s/list/acDUvIVXQbGMPcR7DKxqeQ/L3IEEfz6UNc

Powiązane wpisy

Znaczniki title i meta

Znaczniki title i meta to niesamowicie ważne elementy w budowaniu rozpoznawalności firmy w internecie. Informacje w nich zawarte wyświetlają się użytkownikom wyszukiwarek internetowych, a także odbiorcom w mediach społecznościowych, jeśli został udostępniony adres URL strony.

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)