Z artykułu dowiesz się:
Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Specjalista ds. Marketingu Omnichannel. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

GMB pomoże Twojej restauracji podczas pandemii

Jakie problemy powoduje kolejny lockdown?

Kolejny lockdown sprawia wiele problemów dla restauratorów, jak i klientów. Powstaje chaos komunikacyjny, który powoduje dezinformację wśród konsumentów. Szukając restauracji, czy chcąc zamówić jedzenie na wynos, wyszukujemy informacji na temat dostępności w internecie. Niestety większość przedsiębiorców ze względu na dużą ilość obowiązków nie pamięta o tym, żeby zmienić godziny otwarcia na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych.

Z pomocą przychodzą profile Google Moja Firma i Lokalni Przewodnicy, którzy aktualizują informacje w profilach.

Dzięki GMB skutecznie poinformujesz klientów o godzinach otwarcia obiektu, pracy kuchni, możliwości odbioru na wynos, zamówieniach z dostawami, a także godzinach dla seniorów.

Czy warto się tym zainteresować? TAK!

W tym trudnym czasie większość klientów będzie szukała informacji na temat godzin otwarcia obiektu w internecie. Pamiętaj, że podstawową i najszybszą formą kontaktu z klientami jest właśnie profil GMB.

Zadbaj o ustawienia dostępności

Oprócz godzin otwarcia koniecznie musisz również zmienić ustawienia dostępności takie jak: Dostawa, Dostawa bez kontaktu, Na wynos, Odbiór na zewnątrz.

Sprawdź wszystkie informacje w profilu swojej restauracji i zadbaj o wizytówkę firmy w Google. Zajmie Ci to 5 minut, a dzięki tej drobnej zmianie poinformujesz klientów o możliwościach.

Powiązane wpisy tematycznie