Z artykułu dowiesz się:
Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Specjalista ds. Marketingu Omnichannel. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Udostępnianie Google Tag Manager pracownikom agencji reklamowej

Przydzielanie dostępu do kont i usług w Google Analytics

KROK 1

KROK 2

  • Na liście znajdź konto marki, której kontenery chcesz udostępnić.
  • Kliknij “Ustawienia” – koło zębate (prawy góry róg na wysokości nazwy).

KROK 3

  • W wybranym kontenerze kliknij “Zarządzanie użytkownikami”.

KROK 4

  • Kliknij niebieski + (prawy górny róg ekranu) i wybierz pozycję “Dodaj użytkowników”.
  • Podaj adres e-mail osoby, której chcesz przydzielić dostęp.
  • Wybierz “Uprawnienia dotyczące kontenerów” na poziomie “Edycja”.
  • Kliknij “Zaproś” (prawy górny róg ekranu).

WAŻNE: Jeśli osoba, której nadajesz dostępy, ma zająć się konfiguracją konta i łączeniem z innymi usługami Google, jak np. Google Analytics należy przyznać rolę “Administrator” na poziomie konta, a nie kontenera.

Powiązane wpisy tematycznie