Jeśli potrzebujesz w CMS WordPress dodać osobę, która zajmie się Twoją stroną internetową, musisz wykonać trzy proste kroki.
1 KROK
Zaloguj się do zaplecza strony internetowej. Zazwyczaj można to zrobić, dopisując /wp-admin na końcu domeny internetowej np. twojadomena.pl/wp-admin
2 KROK
W menu po lewej stronie, najedź kursorem myszki na pozycję “Użytkownicy”, a następnie z rozwijanej listy wybierz “Dodaj nowego”.
3 KROK
Uzupełnij formularz informacjami. Pamiętaj, że nazwa użytkownika nie może zawierać znaków diakrytycznych — polskich znaków specjalnych jak ą,ę,ś,ć,ź itp. Kolejną ważną pozycją podczas dodawania użytkownika jest pozycja “Rola”. To dzięki niej osoba, którą dodajesz, będzie mogła wykonywać określone czynności na stronie. Jeśli dajesz dostęp osobie, która ma zająć się blogiem na stronie, to wystarczy jej rola redaktora. Jeśli jest to osoba, która ma zająć się np. optymalizacją strony, aktualizacjami i poprawkami, to wtedy należy nadać dostęp na poziomie Administratora.