...
Spis treści
Picture of Dariusz Kopyto
Dariusz Kopyto
Marketing Manager. Od 2005 r. realizuje działania marketingowe dla firm z sektora MMŚP. Specjalizuje się w SEO, analityce internetowej i działaniach sprzedażowych. Na co dzień zarządza Agencją Reklamową MARKOFANI i serwisem dla marketerów — Aspirate.pl

Jak stworzyć wartościową stronę internetową w 2024 roku

Z tego artykułu dowiesz się:

Myślisz o stworzeniu strony internetowej? Dobrze trafiłeś!

Zanim podejmiesz wiążące decyzję, zapoznaj się z tym artykułem. Znajdziesz tu wiele istotnych i pomocnych informacji. Wykorzystaj je, aby otrzymać wartościową stronę internetową, którą będzie warto rozwijać, żeby dostarczała Ci coraz lepszych efektów.

Czy przeglądając Internet, zastanawiałeś się, jak powstają funkcjonalne i dopracowane strony internetowe, na których znalazłeś interesujące Cię informacje, a poruszanie się po nich było proste i przyjemne? A z drugiej strony irytowałeś się, jeśli strony, które odwiedzałeś, długo się ładowały, źle wyświetlały i nie dostarczały poszukiwanych przez Ciebie informacji?

Założę się, że w większości przypadków zamknąłeś taką stronę i zacząłeś przeglądać kolejną.

Słabe strony powstają, jeśli tworzone są bez pomysłu, planu i dostosowania do potrzeb odbiorców. Upchnięcie słów kluczowych w treściach i kolorowy design gotowego szablonu to za mało. Dlatego przed realizacją warto poświęcić czas na zaplanowanie przedsięwzięcia, zebrać wartościowe materiały dla agencji, podjąć decyzje dotyczące realizacji i możliwych ścieżek rozwoju. Umożliwi to stworzenie strony, której rozwój będzie szybko dawał efekty.

Podczas tworzenia strony internetowej dużo zależy od analizy potrzeb klientów i działań konkurencji. Potencjalny klient, szukając produktu, czy usługi będzie wpisywał słowa kluczowe w wyszukiwarce, a następnie wybierał między stronami, które się wyświetlą w wynikach wyszukiwania — mam tu też na myśli rekalmy i 3PACK MAP. Efektywność strony często zależy od opracowanych funkcjonalności i odpowiednich informacji umieszczonych na stronie, a poszukiwanych przez użytkowników.

Żeby pomóc Ci stworzyć skuteczną stronę internetową, zebraliśmy w tym artykule istotne informacje, które wynikają z naszych doświadczeń podczas pracy z klientami.

Nie odkładaj przeczytania tego artykułu. Może Cię on uchronić przed wieloma pułapkami związanymi z tworzeniem strony internetowej.

Zanim zaczniesz tworzyć stronę internetową

Myślisz o stworzeniu strony internetowej lub wymianie obecnej na nową? Podejdź do tego kompleksowo. Dobrze zaprojektowana strona internetowa jest kierowana do konkretnej grupy odbiorców. Dlatego skup się na dopasowaniu strony do działań marketingowych, które planujesz podjąć (lejka sprzedażowego w strategii marketingowej). W ten sposób odwiedzające ją osoby skutecznie zainteresujesz oferowanymi produktami i usługami.

Kontaktując się z wykonawcą strony, przekaż jak najwięcej informacji o Twoich oczekiwaniach odnośnie do strony i celu jej działania. Dzięki temu unikniesz nieporozumień, związanych z wizją i pomysłem na stronę.

Poniżej znajdują się podstawowe pytania i odpowiedzi, które mają Ci wskazać jakie informacje powinieneś przygotować, aby łatwiej było Ci przygotować się do stworzenia strony internetowej.

Odpowiadając na poniższe pytania, zrozumiesz również, czego oczekujesz od swojej strony i jaką funkcję będzie ona spełniać w Twoim biznesie.

Pamiętaj, strona internetowa to tylko element w strategii marketingowej Twojej firmy.

Wyobraź sobie, że prowadzisz SPA dla samochodów premium i chcesz stworzyć stronę internetową, która będzie pozyskiwała klientów i systematyzowała Twoją pracę.

  • Czemu ma służyć strona internetowa? – Budzenia u odbiorców potrzeby posiadania czystego i zdezynfekowanego pojazdu.
  • Kto jest odbiorcą strony internetowej? – Kobiety i mężczyźni w wieku 30-60 lat, którzy mają dzieci i/lub psy, z którymi podróżują, mieszkają do 30 km od myjni i zależy im na zdrowiu i zadbanym samochodzie. – Kawaler w wieku 25-40 lat, mieszkający do 30 km od myjni, któremu zależy, żeby jego samochód wyróżniał się, a osoby podróżujące z nim uważały go za schludnego. – Kobiety w wieku 30-60 lat, mieszkające w obszarze 30 km od myjni, które zajmują się biznesem i podróżują dużo samochodem w celach biznesowych.
  • Jakie zadanie mają wykonać użytkownicy odwiedzający stronę? – Umówić i opłacić wizytę na konkretną usługę w wybranym terminie.
  • Co użytkownik musi posiadać (wiedzę, umiejętności, przedmioty, …), żeby wykonać zadanie? – Samochód na którym mu zależy; zasobny portfel.
  • Co skutecznie zachęci odbiorców do zrealizowania zadania? – 10% rabat na usługę przy płatności online; bezpłatny dyskretny odświeżacz o wybranym zapachu; poczekalnia z miejscem do wypoczynku i pracy; bliskość centrum handlowego.
  • Jaką alternatywę realizacji wyznaczonego zadania możesz zaproponować klientowi? – Możliwość kontaktu telefonicznego w celu sprostania indywidualnym potrzebom odbiorcy z możliwością płatności przez BLIK lub wygenerowany link wysyłany e-mailem.
  • Jaki przekaz powinna mieć strona internetowa? – Szybkie i dokładne czyszczenie i dezynfekcja pojazdów osobowych naturalnymi kosmetykami bezpiecznymi dla dzieci i zwierząt.
  • W jaki sposób i gdzie będzie komunikowane o posiadanej stronie internetowej? – W radiu przekierowując odbiorców na stronę treścią “aby nas znaleźć, wpisz w Google Auto SPA Rzeszów”.
  • W którym momencie będzie otwierana strona internetowa przez klientów? – Podczas jazdy samochodem, w domu.
  • Czego klienci będą oczekiwać od strony internetowej? – Krótkiego i prostego adresu/sloganu do wpisania w wyszukiwarce. Szybkiego i prawidłowego załadowania strony na smartfonach. Krótkiej ścieżki zakupowej; wygodnej płatności.
  • Jakich informacji klienci będą szukać na stronie internetowej? – Informacji o oferowanych usługach, jakości realizacji w postaci porównań przed i po opinii klientów, możliwości sprawdzenia wolnych terminów, sprawdzenia trasy dojazdu.
  • Jakie korzyści osiągną klienci, korzystając ze strony? – Szybko, wygodnie w dogodnym terminie umówią wizytę i znajdą najlepszą trasę dojazdu.
  • Jakie funkcjonalności strony są niezbędne, a które dodatkowe? – Główne: Wybór terminu, płatność, przypomnienie o wizycie SMS-em i e-mailem. Dodatkowe: Możliwość kupienia odświeżacza, apteczki, kamizelek jako troska o bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów prawnych.

Wykorzystaj powyższe pytania i odpowiedzi w celu zbudowania odpowiednich wartości na stronie internetowej.

Materiały na stronę internetową

Poza pomysłem i planem na stronę koniecznie jest zebranie odpowiednich materiałów, a także podjęcie kilku kluczowych decyzji. Jest to ważne zarówno dla użytkowników, którzy będą ją odwiedzać, jak i robotów Google odpowiedzialnych za indeksowanie strony internetowej. 

Aby usprawnić pracę nad stroną internetową, musisz odpowiedzieć sobie na poniższe pytania:

  • Kto przygotuje treści na stronę? Ty, copywriter, czy pół na pół? – Czy potrafisz napisać treści, które będą pozycjonowały stronę i czy masz na to czas?
  • Czy Twoja strona wymaga tłumaczenia na inne języki? – Jeśli tak to dlaczego i na jakie?
  • Czy posiadasz odpowiednie zdjęcia na stronę internetową? – Ważna jest atrakcyjność, naturalność i aktualność. Unikaj zdjęć stockowych!
  • Czy chcesz samodzielnie dokonywać zmian na stronie po jej wykonaniu? – Modyfikować treści i obrazy, a także dodawać nowe strony, np. pisać bloga.
  • Czy zamierzasz prowadzić bloga? – Ważne jest to, aby robic to regularnie np. 1x w miesiącu.
  • Jakie podstrony i funkcjonalności mogą być przydatne w przyszłości? – Lepiej jest zaplanować i nie stworzyć ich, niż później zastanawiać się gdzie dodać.
  • Czy chcesz zająć się zakupem domeny, certyfikatu SSL i hostingu, czy pozostawisz to firmie tworzącej stronę? – Jest to proste, ale warto skonsultować zakup z osobą posiadającą obycie z dostępnymi ofertami.

Koniecznie przygotuj przed tworzeniem strony internetowej

Strona internetowa musi być dostosowana do odbiorców, ale też musi odpowiadać Twoim oczekiwaniom i upodobaniom. Żeby „dogadać się” z wykonawcą strony internetowej, koniecznie musisz przygotować poniższe materiały.

  1. Linki do stron firm konkurencyjnych.
  2. Linki do stron referencyjnych, posiadających rozwiązania i/lub design, których oczekujesz na nowej stronie.
  3. Treści na temat firmy, produktów i usług, które mają znaleźć się na stronie.
  4. Brandbook, a także materiały graficzne jak logo w wersji wektorowej, posiadane zdjęcia i grafiki, które były używane do tej pory w komunikacji z klientami.
  5. Dane dostępowe do rejestratora domeny i hostingu (jeśli posiadasz zakupione usługi).
  6. Możesz też wybrać 2-3 czcionki i palety kolorów, które Ci się podobają, używając Google Fonts i Adobe Color.

Działania, które podejmujemy w celu stworzenia strony internetowej

Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych materiałów i zapoznaniu się z nimi możemy przystąpić do pracy. Stworzenie odpowiedniej strony internetowej wymaga podjęcia wielu kroków, które przedstawiamy poniżej.

  • Przeanalizować atrakcyjność konkurencji pod względem wizerunkowym i SEO.
  • Przeanalizować strony referencyjne pod względem designu i funkcjonalności.
  • Zweryfikować zapotrzebowanie przedsiębiorstwa w stosunku do otoczenia biznesowego.
  • Opracować profil idealnego klienta, do którego będzie kierowana strona internetowa.
  • Często z powodu braku brand booka określić czcionki i wybrać kolory dla strony (marki).
  • Przedstawić pomysł na stronę, zakres realizacji i cel, który ma być osiągnięty.
  • Określić wielkość projektu i oszacować koszt oraz czas realizacji.
  • Przygotować słowa kluczowe dla branży, produktów i usług.
  • Opracować szkielet strony (UX/UI) — wireframe.
  • Zdefiniować zakres i długość treści do przygotowania.
  • Opracować projekt graficzny strony internetowej w wersji na urządzenia mobilne i komputery — makieta (symulacja wyglądu witryny).
  • Zrealizować stronę www, przeprowadzić testy i wdrożyć poprawki.
  • Umieścić stronę na zakupionym hostingu i opublikować pod wskazanym adresem internetowym.
  • Przeprowadzić optymalizację techniczną, aby strona była zgodna z wymaganiami Google.
  • Wpiąć narzędzia analityczne (GSC, GTM, GA4, Hotjar) i reklamowe (Google Ads Remarketing, Facebook Pixel w celu zbierania grupy odbiorców).

Żeby strona internetowa pozycjonowała się w wyszukiwarce Google, musi posiadać odpowiednie treści. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu pt. “Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google“.


O co należy zadbać podczas tworzenia strony internetowej

Tworząc stronę internetową, koniecznie należy zwrócić uwagę na:

  1. Odpowiedni przekaz dla odbiorców, ujęty w wartościowych treściach posiadających słowa kluczowe w celu pozycjonowania strony internetowej.
  2. Prostą ścieżkę do realizacji przez klienta, dla wartościowych dla Ciebie zdarzeń np. pozyskanie leada kontaktowego.
  3. Responsywność strony internetowej, aby była dostępna na wszystkich urządzeniach potencjalnych klientów.
  4. Szybkość wczytywania strony internetowej, interaktywność i stabilność zgodnie z aktualnymi wytycznymi Google (Core Web Vitals).
  5. Umieszczenie danych teleadresowych formatowanych zgodnie ze standardem, zgodnym z Google NAP i mapy z Profilu Firm w Google (obowiązkowo dla firm działających lokalnie).
  6. Politykę prywatności, informację o cookies, „regułki” w formularzach, a także Regulamin (jeśli jest to sklep internetowy).
  7. Podpięcie narzędzi analitycznych (obowiązkowo Google Analytics 4 i Google Search Console).

Pamiętaj, że skuteczna strona internetowa spełnia pożądane zadanie, a także posiada oczekiwane przez klientów informacje przedstawione w atrakcyjny sposób. Dobrze wykonana strona jest bezpieczna, responsywna, szybko się wczytuje, prosta w obsłudze na wszystkich urządzeniach. Odpowiednio zrealizowana skutecznie pozycjonuje się w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.


Strona internetowa musi być przygotowana pod urządzenia mobilne i spełniać założenia SXO. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu pt. “Optymalizacja SXO strony internetowej“.


Jakie podstrony powinny znaleźć się na stronie internetowej

Jeśli zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na Twojej stronie internetowej, to poniżej znajdziesz ściągę, która podpowie Ci, o czym musisz pamiętać.

Najczęściej stosowane pozycje w głównym menu strony internetowej:

  1. Logo — Przekierowanie do strony głównej, na której znajdują się informacje mające na celu przedstawienie marki i oferty.
  2. Oferta — Strona przedstawiająca produkty i/lub usługi.
  3. Technologia — Informacje o technologii wytwarzania produktów, usług, jakości i gwarancji.
  4. Portfolio — Prezentacja realizacji za pomocą zdjęć i treści.
  5. O nas — Przedstawienie informacji o firmie, twórcach, partnerach, referencje.
  6. Blog — Treści o określonej tematyce.
  7. Kontakt — Dane teleadresowe, rejestrowe, kanały komunikacji w mediach społecznościowych, formularz kontaktowy, mapa GMB.
  8. CTA — Przycisk wzywający użytkownika do konkretnego działania z przekierowaniem na stronę, na której może je zrealizować np. Zamów z dostawą.

WAŻNE! W głównym menu nie umieszcza się pozycji „Home”, „Strona główna”. Kliknięcie logo powoduje przeniesienie użytkownika do strony głównej w domenie.

Rozbudowa strony internetowej

Wraz z podejmowanymi działaniami marketingowymi i rozwojem firmy, często pojawia się potrzeba rozwoju strony internetowej. Dlatego już teraz zebraliśmy informacje na temat kilku rozwiązań, które możesz chcieć dodać do strony.

Rozwiązania, o które najczęściej pytają nas klienci po wdrożeniu strony internetowej:

  1. Dodatkowe podstrony — w ramach istniejącej strony internetowej, zawsze można utworzyć nowe podstrony i dodać je w menu lub kierować na nie z istniejących stron — linki, przyciski.
  2. Blog — włączenie i skonfigurowanie bloga na WordPress to żadna sztuka i można to zrobić w ciągu kilku godzin.
  3. Newsletter — wdrożenie na wybranych stronach modułu umożliwiającego zapisywanie się do bazy subskrypcyjnej nie stanowi żadnego problemu.
  4. Sprzedaż produktów — uruchomienie na stronie prostego sklepu internetowego WooCommerce z produktami czy usługami z obsługą jednego języka i krajowej waluty to żaden problem.
  5. Formularze leadowe — pobieranie danych od użytkowników zainteresowanych produktem czy usługą jest możliwe na dowolnej stronie internetowej.
  6. Platforma e-lerningowa — umożliwiająca samodzielny zakup szkoleń wideo i ich realizację, czy zakup e-booków i otrzymanie ich na adres e-mail.

Czy potrzebujesz stronę internetową

Bazując na naszym doświadczeniu, polecamy WordPress, który sprawdza się w 95% przypadków! Ten CMS można wykorzystać do stworzenia strony internetowej, landing page, sklepu internetowego, bloga, platformy e-lerningowej i wielu innych rozwiązań. Obecnie jest to największa i najpopularniejsza platforma na świecie.

Oczywiście nie jest doskonała! Efektowność i efektywność strony zależy od tego, jaką wiedzę i doświadczenie ma agencja, która zajmuje się tworzeniem stron internetowych.

Plagą na rynku jest realizacja stron opartych o gotowy motyw z Envato Market — wgrany szablon demo i uzupełniony treściami i grafikami przekazanymi przez klienta. Powstają w ten sposób strony, które nie są dostosowana do odbiorców, a przez to nie dostarczają oczekiwanej konwersji. Często strony, które powstają w ten sposób, są na pierwszy rzut oka ładne, responsywne i na tym lista zalet się kończy.

Wartościowe strony na WordPress to takie, które stawiane są od zera przy wykorzystaniu optymalnego szablonu, szybkiego buildera i jak najmniejszej ilości wtyczek. Przeładowany funkcjonalnościami szablon i duża ilość wtyczek skutecznie potrafią zwolnić stronę internetową. Jest to też szansa dla hackerów, którzy mogą włamać się i umieścić złośliwe oprogramowanie — malware.

W 99% przypadków nie warto inwestować w rozwiązania dedykowane i indywidualny CMS!

Powoduje to zazwyczaj wiele problemów podczas chęci zmiany agencji opiekującej się stroną. W przypadku dedykowanych rozwiązań wiąże się to z problemem odnalezienia się w kodzie i sposobie działania poprzedniego dewelopera. W przypadku CMS, którego właścicielem jest jedna agencja, zazwyczaj jest to zakończenie wsparcia i brak możliwości rozwoju.

Na którym systemie stworzyć stronę internetową

WordPress! System ten można wykorzystać do stworzenia strony internetowej, landing page, sklepu internetowego, bloga, platformy e-lerningowej i wielu innych rozwiązań. Obecnie jest to największa i najpopularniejsza platforma CMS na świecie. Oczywiście nie jest doskonała! Wszystko zależy od tego, jaką wiedzę i doświadczenie ma agencja, która zajmuje się tworzeniem stron internetowych.

Realizacja strony opartej o gotowy szablon z envato market i wgrane demo to plaga na rynku. Powstają w ten sposób strony, które nie są dostosowana do odbiorców, a przez to nie dostarczają oczekiwanej konwersji. Zazwyczaj strony, które powstają w ten sposób, są ładne, responsywne i na tym się kończy.

Wartościowe strony na WordPress to takie, które stawiane są od zera przy wykorzystaniu optymalnego sablonu, buildera i jak najmniejszej ilości wtyczek. Każda wtyczka potrafi skutecznie zwolnić stronę internetową, a także otwiera drogę hackerom, którzy mogą się włamać i spowodować problemy u klientów poprzez umieszczenie złośliwego oprogramowania – malware.

Ile trwa i kosztuje zrobienie strony internetowej

To zależy! I to od wielu rzeczy. Wbrew pozorom zazwyczaj najwięcej czasu wymagają przygotowania do realizacji. Często długo trwa zbieranie materiałów, na podstawie których powstaną atrakcyjne treści i design strony. Zrealizowanie zdjęć i nagrań wideo to dodatkowy koszt i działanie, które skutecznie potrafi wydłużyć czas realizacji strony. Brak logo w wersji wektorowej oraz brandbooka to kolejna bariera, która wymaga podjęcia dodatkowych działań.

Po zebraniu materiałów, opracowaniu wszystkich podstron i logicznych ścieżek, którymi mają podążać klienci w celu realizacji wyznaczonego celu, można przystąpić do pracy nad stroną internetową. Po zaakceptowaniu projektu graficznego prace zazwyczaj nabierają tempa. Celem jest stworzenie działającej strony, przetestowanie jej i zoptymalizowanie.

Ceny nie liczy się w ilości podstron, bo każda strona wymaga innego zaangażowania. Agencje najczęściej szacują w roboczogodzinach czas, który jest wymagany do realizacji strony. Niestety, za każdą dodatkową godzinę trzeba dodatkowo zapłacić. Zazwyczaj wynikają one z tego, że klient wprowadza zmiany na stronie po wdrożeniu, bo wyobrażał sobie ją inaczej, niż w projekcie graficznym, którzy zatwierdził.
Dobra agencja odwzorowuje w 90-100% stronę z projektu graficznego. Każda zmiana po wdrożeniu strony zazwyczaj generuje dodatkowe koszty realizacji strony.

Minimalny budżet na stronę internetową, która ma stronę główną i 5 podstron, posiada odpowiednie treści, atrakcyjny wygląd na komputerach i urządzeniach mobilnych, jest zoptymalizowana pod wymagania Google i pozycjonuje się w wynikach wyszukiwania to 4000 zł netto.
Do ceny należy zazwyczaj doliczyć koszt domeny, certyfikatu SSL i hostingu. Zazwyczaj w pierwszym roku koszt jest dużo niższy niż w kolejnych latach. Domena to koszt 9 zł netto w pierwszym roku (dla nowej domeny z rozszerzeniem “.pl”. W kolejnych latach cena wzrasta do 99 zł netto. Podstawowy certyfikat SSL Let’s Encrypt jest bezpłatny. Strona musi mieć certyfikat SSL, bo jest to podstawa w budowaniu obecności firmy w internecie.

Gdzie umieścić stronę internetową

Stronę internetową trzeba wgrać na zakupiony hosting, na który skierowana jest domena internetowa.

Dobry hosting to taki, który ma szybkie i stabilne serwery. Wpływa to pozytywnie na ranking strony w wynikach wyszukiwania — głównie chodzi tu o prędkość ładowania strony. 

Obecnie polecamy dwie firmy. Nazwa.pl — drogie usługi z bardzo dobrym supportem oraz LH.pl — usługi w bardzo atrakcyjnych cenach z super jakością.

Nowa strona internetowa obowiązkowo musi mieć certyfikat SSL.

Współpraca z wykonawcą strony internetowej

Jeśli zastanawiasz się, jak wygląda współpraca z wykonawcą strony internetowej, poniżej znajdziesz wszystkie istotne kroki pokazane na przykładzie współpracy z naszą firmą.

  1. Mindset:
    • Analiza konkurencji i stron referencyjnych.
    • Określenie zapotrzebowania.
    • Przedstawienie pomysłu.
  2. Przedstawienie zakresu realizacji podzielonego na etapy z określonym czasem potrzebnym na wdrożenie.
  3. Wycena poszczególnych etapów.
  4. Faktura zaliczkowa 35%.
  5. Przekazanie niezbędnych materiałów przez klienta.
  6. Realizacja projektu.
  7. Faktura końcowa 65%.
  8. Przekazanie dostępów do strony internetowej.

Jeśli Twoje zapotrzebowanie jest większe i obejmuje działania w wielu obszarach, płatność następuje po zakończeniu każdego etapu na podstawie kolejnych faktur zaliczkowych. Rozwiązanie to pomaga naszym klientom sfinansować działania poprzez wygodne rozłożenie wartości projektu na raty.

Pamiętaj, strona internetowa musi odpowiadać na pytania klientów, zanim zostaną zadane, a także spełniać oczekiwania użytkowników. Jeśli umieścisz odpowiednie wartości, strona będzie dostarczała Ci nowych klientów!

Chcesz stworzyć skuteczną stronę internetową? Wiemy, jak się za to zabrać, bo robimy to od 2010 roku.

Skontaktuj się z nami już teraz — Konsultacje są bezpłatne!

Powiązane wpisy

Strony internetowe

Modernizacja strony internetowej

Modernizacja strony internetowej, optymalizacja i aktualizacja — to usługi, które mogą wydawać się podobne, jednak każda z nich obejmuje nieco inny zakres działań. Choć wszystkie trzy mają na celu poprawę funkcjonalności strony, różnią się zakresem

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej
Strony internetowe

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej

Ile kosztuje utrzymanie strony internetowej — to pytanie często pada z ust przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć budowanie obecności firmy w internecie. Koszt założenia i utrzymania strony internetowej głównie zależy od domeny, hostingu i technologii użytej

Ile kosztuje zrobienie strony internetowej w 2024 roku

Ile kosztuje zrobienie strony internetowej, to jedno z najtrudniejszych pytań, jakie można zadać, ponieważ na cenę wpływa bardzo duża ilość czynników! Zacznijmy od tego, że poruszając ten temat, musisz wiedzieć, że potrzebujesz witryny internetowej, a

Usługi, audyty, doradztwo

Potrzebujesz wsparcia marketingowego?

Sprawdź co mamy dla Ciebie na Instagramie ;)

Spraw, by Twoja strona zarabiała
Pobierz listę działań prowadzących do skutecznego pozyskiwania klientów za pomocą strony
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.